Блог

У Mazda розповіли про жахливу шкоду від електрокарів

By 02/01/2020 No Comments

Чи справді Ілон Маск рятує планету?

Мільйони електромобілів їздять дорогами квітучої планети. Планети, де завдяки тому, що майже зникли паливні авто, викиди в атмосферу значно зменшились, а нафтопереробна галузь вже не руйнує океани у пошуках нових покладів….

Чи насправді нас чекає таке майбутнє?

 Дизель vs електрокар: хто більше

Хто більше викидає СО2?

Дослідники групи CESifo Інституту економічних досліджень в Мюнхені порівняли викиди вуглекислого газу від Tesla Model 3 та Mercedes-Benz C 220 d. Виявилось, що саме електрокар є джерелом більших викидів.

До речі, саме Tesla Model 3 є єдиною моделлю Tesla, яку рекомендують покупцям експерти Consumer Reports, щомісячного журналу споживачів США (за результатами 2020 року).  

Відомо, що у Mazda також дійшли висновку, що акумулятори завдають шкоди довкіллю не менше за паливні авто. Крістіан Шульц, директор центру досліджень європейського офісу Mazda, зазначив, незважаючи на відсутність вихлопних газів, електромобілі завдають планеті набагато більше шкоди, ніж дизельні машини.

Батарея vs копалини: що страшніше

Що страшніше для навколишнього середовища?

Про екологічні катастрофи, які спричиняють витоки нафти або самі нафтодобувні корпорації, знають усі. Насамперед завдяки роликам Greenpeace.

А що з акумуляторами для електрокарів?  Видобуток і переробка літію, необхідного для їх виробництва, також вимагає великої кількості енергії та пов’язана з викидами вуглекислого газу.

Утилізація таких акумуляторів теж  перетворюється на глобальну проблему. У світі вже продано декілька мільйонів електрокарів. 1 мільйон таких машин «дасть» приблизно 250 тис. т. відпрацьованих акумуляторів. Якщо вони виявляться на звалищах, то ризикують пройти через «тепловий розгін». Це хімічна реакція, яка може призвести до нагрівання батареї, що спричинить її загоряння.

Видобуток нафти vs нові заводи: що більш руйнівне

Що біль руйнівне для довкілля?

У 2020 році точилась боротьба за земельну ділянку біля Берлину, де Tesla вирішила побудувати свій завод. Екоактивісти подавали позови до суду, намагались відстояти ліс… Але все ж таки заводу  Tesla бути.

Математика дуже проста: новий завод — нові робочі місця — нові надходження до бюджету. А ліси…

Екоактивістів запевнили, що завод розпочнуть будувати після того, як птахи закінчать гніздування та пташенята будуть досить сильними, щоб покинути домівку.

 Невже все так погано?

Електрокари  — порівняно нова галузь, тому зараз вони відшуковують свій шлях, який дійсно повинен допомогти планеті впоратись з тими наслідками, які спричинили дії людей.

Проблему акумуляторів можна вирішити через цікаві ініціативи. Наприклад, Toyota планує поєднувати старі акумулятори з сонячними батареями, щоб забезпечити електроенергією різні об’єкти.  Їх переоснащення є більш вигідним, ніж утилізація, тим більше, що інфраструктури для цих цілей поки немає.

Виробники електроавтомобілів продовжують вдосконалювати свої акумулятори, щоб зменшити викиди вуглекислого газу в атмосферу.

Й наразі невідома жодна екологічна катастрофа, причиною якої стали або електрокари, або заводи по їх виготовленню, натомість про нафтові плями и забруднення ми вже згадували.

Але насправді, що краще для природи, покаже час. Ми маємо лише сподіватись, що електромобілі будуть вдосконалюватись, і ці вдосконалення дійсно підуть на користь не лише їх винахідникам, але й довкіллю.

 

Читайте також:

Екологія і депресія: як навколишнє середовище впливає на наш настрій

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!